بهترین لیزر تنگ کننده واژن در مشهد

4.2/5 - (4 امتیاز)

لیزر تنگ کننده واژن در مشهد چگونه میتواند سبب تنگ کردن واژن شود ؟ عملکرد لیزر تنگی واژن چگونه است ؟ چطور میتوانیم بهترین لیزر تنگ کننده واژن در مشهد را پیدا کنیم ؟

لیزر جدیدترین دستاورد پزشکی در زمینه تنگ کردن واژن به شمار میرود. لیزر co2 سبب افزایش خونرسانی به مخاط واژن و تحریک کلاژن سازی شده و باعث تقویت عضلات واژن و تنگ تر شدن واژن میگردد.

لیزر co۲ همچنین با بهبود گردش خون واژن سبب لغزنده تر شدن کانال واژن شده و خشکی واژن را برطرف میکند. همچنین لیزر سبب تحریک فیبروبلاست های بافت همبند شده و با ایجاد گرما آنها را تحریک و احیا میکند.

و سبب تنگ نمودن و سفت تر شدن آن میگردد. دکتر دیانا حسینی مستر کورس جراحی زیبایی زنان از آکادمی جراحی زیبایی آمریکا، با آخرین و به روز ترین متدهای جراحی زیبایی جهت انجام لیزر تنگی واژن در مشهد در خدمت شما بانوان عزیز هستند.

استفاده از لیزر در زمینه رفع تنگی واژن

زنان برای شاد زیستن نه تنها به ظاهر زیبا بلکه به روحی سرشار از اعتماد به نفس و رضایتمندی از زندگی زناشویی نیازمند هستند. این سهم در سایه تکنولوژی روز دنیا به نام لیزر تنگی واژن قابل دستیابی است.

لیزر واژینال co۲ کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیاست که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده است. در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی بین‌المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

استفاده از لیزر در زمینه تنگی واژن بسیار تاثیر گذار و ثمر بخش بوده. با افزایش سن، یائسگی و پس از زایمان بانوان دچار باز شدن و گشاد شدن واژن و سوزش و خشکی دیواره های واژن و بی اختیاری ادرار و بدشکلی اندام تناسلی میشوند.

این عوامل سبب عدم لذت از رابطه جنسی میگردد. بعضی خانم ها کاندید مناسبی برای انجام اعمال جراحی نیستند. که در این افراد میتوان از لیزر تنگی واژن جهت رفع مشکلات دستگاه تناسلی استفاده کرد.

علل گشادی واژن و استفاده از لیزر تنگی واژن

عوامل بسیاری میتواند منجر به گشادی واژن شود. به طور معمول عواملی همچون افزایش سن، کاهش تولید کلاژن و هورمون استروژن میتواند موجب گشادی ناحیه تناسلی شود. در نتیجه سبب میشود تا بافت واژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد .

زایمان یکی از دلایل گشادی ناحیه تناسلی است. طی زمان بافت های همبند ناحیه تناسلی کشیده میشوند در صورتی که میزان این کشیدگی کم باشد، پس از چند ماه امکان بازگشت به حالت اولیه وجود دارد.

اما در برخی موارد به دلیل طولانی بودن مدت زمان زایمان و بزرگ بودن نوزاد میزان کشیدگی بافت واژن زیاد خواهد بود. و همین امر موجب میشود تا بافت واژن به حالت طبیعی خود بازنگردد .

همچنین زایمان در سنین بالا احتمال گشاد شدن ناحیه تناسلی را افزایش میدهد. زیرا در سنین بالا با کاهش تولید کلاژن سازی همراه خواهیم بود و استفاده از متد لیزر تنگی واژن در جهت رفع این مشکل بسیار موثر عمل خواهد کرد.

مقایسه اثرات لیزر تنگی واژن نسبت به روشهای جراحی

در زمینه مقایسه بین لیزر تنگ کننده واژن و عمل جراحی تنگ کردم واژن به چند نکته اشاره میکنیم :

  1. در روش استفاده از لیزر بدون هیچ برش و خونریزی و بدون آسیب عصبی عمل تنگی واژن انجام میشود.
  2. درمان با لیزر سریع تر است و در مدت انجام لیزر بیمار دردی احساس نمیکند.
  3. دوره نقاهت بعد از انجام لیزر کوتاه‌تر است.
  4. در روش لیزر میتوان تنگ کردن واژن را در به شکل عمیق تر و موثر تری انجام داد.
  5. هزینه تنگ کردن واژن با لیزر بسیار کمتر از هزینه روشهای جراحی مانند واژینوپلاستی است. ( برای مطالعه بیشتر درباره بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد اینجا را بخوانید )

مراقبت های بعد از انجام لیزر تنگی واژن

  1. تا دو هفته از رابطه جنسی خودداری نمایید.
  2. انجام کارهای سنگین خود را یک تا دو هفته به تعویق بیاندازید.
  3. در صورت سوزش در ناحیه واژن میتوانید از بالشتک های یخ در محل استفاده کنید. ( در مورد درد و سوزش هنگام رابطه جنسی اینجا بخوانید )

اقدامات قبل از انجام لیزر تنگی واژن

  1. قبل از انجام لیزر، نیاز به معاینه واژینال است.
  2. در صورت عفونت واژینال ابتدا باید عفونت را درمان کرد و سپس جهت لیزر اقدام نمود.
  3. قبل از لیزر باید پاپ اسمیر جدید انجام داد.
  4. بهترین زمان لیزر تنگی واژن ۳ تا ۵ روز بعد پایان پریود است.
  5. تعداد جلسات و بازه زمانی میان هر جلسه را خانم دکتر دیانا حسینی با توجه به شرایط بیمار تعیین میکنند و میتواند برای هر فرد متفاوت باشد.

ماندگاری لیزر تنگی واژن چقدر است ؟

ماندگاری نتایج لیزر تنگی واژن به شدت شل شدگی عضلات واژن بستگی دارد. و معمولاً بین ۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد و بهتر است درمان هر ۱۲ تا ۱۸ ماه تکرار شود.

شرح کار لیزر در تنگ کردن واژن

قبل از شروع کار، ضد عفونی کردن واژن انجام میشود. و با وارد کردن پروب لیزر به داخل واژن جهت انجام فرآیند لیزر تنگی واژن و چرخاندن ۳۶۰ درجه در واژن در همه زوایا تابش پرتوهای لیزر به عمیق‌ترین لایه‌های عضلات واژن انجام میشود.

فیبرهای کلاژن بافت مخاطی واژن شروع به تحریک و بازسازی مینمایند. کل زمان لیزر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می‌ انجامد.

مزایای استفاده از  لیزر تنگی واژن چیست؟ 

  1. پس از چند روز از انجام لیزر تنگی واژن شما تغییرات را در بدن خود احساس خواهید کرد.
  2. لیزر با تحریک کلاژن سازی در بافت مخاط واژن سبب رفع خشکی واژن میگردد و لغزندگی واژن را افزایش میدهد.
  3. انجام لیزر بدون درد و خونریزی است و هیچ برش ایجاد نمیشود.
  4. بهبود خاصیت ارتجاعی واژن برای رفع گشادی واژن از اثرات خوب درمان با لیزر و انجام لیزر تنگی واژن است.
  5. چون لیزر سبب افزایش قابلیت انعطاف و مرطوب کنندگی واژن میگردد در نتیجه ph واژن را متعادل میسازد و در افرادی که دچار عفونت‌های مکرر واژن میشوند ،بسیار موثر است.

چه افرادی مناسب برای انجام لیزر تنگی واژن نیستند ؟

در کنار همه مزایایی که لیزر تنگی واژن دارد ولی بعضی افراد مناسب برای انجام لیزر نیستند.

بیماران دارای بیماری سیستمیک و موضوعی حاد نمیتوانند از لیزر استفاده کنند.

در گشاد شدگی های شدید واژن لیزر به تنهایی کمک کننده نیست . میتوان ابتدا از لیزر جهت تنگ کردن عضلات عمقی واژن استفاده کرد و سپس اقدام به جراحی واژینوپلاستی کرد.

توصیه میشود برای انتخاب بهترین روش تنگ کردن واژن با دکتر دیانا حسینی مشورت کنید تا مناسب ترین روش را جهت تنگ کردن واژن به شما پیشنهاد دهند.

دکتر دیانا حسینی با معاینه واژینال تعیین میکنند که چه روشی برای تنگ کردن واژن برای شما مناسب تر است.

هزینه انجام لیزر تنگی واژن ؟

هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین به تعداد جلسات مورد نیاز برای اثر بخشی بهتر، بستگی دارد. ولی کلا هزینه لیزر نسبت به جراحی بسیار کمتر است.

آیا انجام لیزر تنگی واژن سبب ناباروری میشود؟

خیر. در لیزر از طول موج های استاندارد استفاده میشود. در نتیجه استفاده از لیزر جهت تنگ کردن و یا کاربردهای دیگر لیزر در دستگاه تناسلی سبب ناباروری نمیگردد.

آیا در افرادی که رحم خود را برداشتند نیز لیزر واژینال موثر است ؟

بله. چون لیزر روی واژن انجام میشود و نبود رحم در انجام لیزر مشکلی ایجاد نمینماید.

سن مناسب انجام لیزر واژینال

تمام افرادی که ازدواج کرده اند و بنا به هر دلیلی دچار گشاد شدگی واژن شده اند میتوانند از لیزر واژینال بهره‌مند شوند.

تغییر اندازه واژن یا شلی واژن در چه زنانی رخ میدهد

در بانوان پس از زایمان طبیعی و یا در رابطه جنسی مکرر و یا در افراد با افزایش وزن که این موارد سبب میشود که فرد و شریک جنسی او از رابطه جنسی لذت نبرند که با جراحی و یا لیزر واژینال می‌توان برای رفع این مشکل اقدام کرد.

لیزر واژینال روش غیر جراحی موثری است. در خانم هایی که از شل شدگی و گشادی واژن رنج میبرند و این امر در عدم رضایت جنسی آنها تاثیر گذاشته است، با استفاده از لیزر میتوان با تقویت عضلات واژن ، شل شدگی و گشاد شدگی واژن را رفع کرد.

این روش نیاز به بستری شدن ندارد و به صورت سرپایی قابل انجام است.

مزایا استفاده از لیزر تنگی واژن

  • درد و خونریزی وجود ندارد.
  • بیمارمیتواند بعد انجام لیزر به فعالیت های روزمره خود برگردد.
  • نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک بعد لیزر نیست.
  • هزینه انجام لیزر به مراتب کمتر از جراحی است.
  • درمان با لیزر تنها برای تنگ کردن واژن استفاده نمیشود. لیزر کاربردهای زیادی در جوانسازی واژن دارد. ( برای مطالعه درباره لیزر سفید کننده و جوانساز واژن در مشهد اینجا را بخوانید )

اثرات مفید لیزر تنگ کننده واژن در مشهد

  1. رفع گشادی واژن
  2. رفع آتروفی و خشکی و سوزش واژن
  3. درمان بی اختیاری استرسی ادرار
  4. درمان مقاربت دردناک
  5. درمان عفونت های مکرر دستگاه تناسلی
  6. از لیزر میتوان در روشن سازی پوست ناحیه دستگاه تناسلی و رفع تیرگی آن استفاده کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز جهت فرآیند لیزر تنگی واژن

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر تنگ کننده واژن در مشهد بسته به شدت عارضه متفاوت میباشد. به طور معمول تعداد جلسات درمانی بین یک تا سه جلسه است. و نتیجه بلافاصله پس از جلسه اول مشخص میشود.

اما به منظور تثبیت کلاژن سازی بهتر است فرد هر سه جلسه را انجام دهد. معمولا مدت زمان فاصله هر جلسه تنگ کردن واژن با لیزر ماهی یک بار خواهد بود .

عوارض انجام لیزر تنگی واژن

لیزر یک تکنیک و اشعه است که بایستی توسط فرد متبحر انجام شود و همچنین از دستگاه با استاندارد جهانی و کیفیت بالا در این زمینه استفاده شود. در صورتی این شیوه زیبایی توسط جراح زیبایی زنان متبحر همراه با دستگاه خوب انجام شود عارضه ای نخواهد داشت.

دکتر دیانا حسینی مستر کورس جراحی زیبایی زنان از آکادمی جراحی زیبایی آمریکا ، با آخرین و به روز ترین متدهای جراحی زیبایی لیزر جهت انجام این فرآیند در خدمت شما بانوان عزیز هستند.

توضیحات تکمیلی در خصوص جراحی تنگ کردن واژن

ناحیه تناسلی بانوان در طول زندگی آن ها دستخوش برخی تغییرات میشود که شادابی و جوانی خود را از دست میدهد. از این موارد میتوان زایمان های طبیعی مکرر، رابطه جنسی طولانی مدت و یا افزایش سن را نام برد.

از این رو دستگاه تناسلی بانوان در نواحی کف لگن دچار کشیدگی شده و یا دهانه واژن به همراه عضلات و ماهیچه های آن گشاد میشود.

جراحی تنگ کردن واژن که به نام جراحی واژینوپلاستی نیز مرسوم است، موجب تنگ شدن پرینه یا همان حد فاصل بین واژن و مقعد شده و تقویت ماهیچه های کف لگنی و عضلات واژن را در پی خواهد داشت.

بانوانی که خواستار انجام این جراحی هستند اغلب با شکایت از عدم لذت جنسی در هنگام دخول به متخصص زنان مراجعه میکنند. بنابراین اولین و مهمترین تاثیری که گشاد شدن واژن میتواند برای بانوان ایجاد کند مشکلات روابط جنسی خواهد بود.

آیا شما نیز دچار عارضه گشاد شدن واژن هستید؟

با خواندن علائم این عارضه میتوانید تشخیص دهید که به این جراحی نیاز دارید یا خیر:

  1. احساس درد در هنگام برقراری رابطه جنسی
  2. ابتلا به تکرر ادرار
  3. عدم رسیدن به ارگاسم
  4. ابتلا به عفونت های واژن
  5. فشار به ناحیه لگن

جراحی تنگ کردن واژن به چه صورت است؟

گاها بانوان به دلیل عدم آگاهی از روند جراحی از انجام آن منصرف میشوند. در ادامه به بررسی این نوع جراحی خواهیم پرداخت:

در این جراحی نواحی پرینه، عضلات واژن و دهانه آن تنگ خواهد شد. بانوان در نظر داشته باشند هر یک از خدمات جراحی زیبایی زنان به منظور برطرف کردن عارضه ای خاص است.

بنابراین این جراحی را با پرینورافی که تنها دهانه واژن در آن ترمیم میشود اشتباه نگیرند.

جراحی واژینوپلاستی اغلب به مدت 2 ساعت به طول می انجامد. متخصص در این جراحی با کشیدن عضلات شل شده پشت واژن و کوتاه کردن آن ها باعث تنگ شدن واژن میشود.

بانوان میتوانند در صورت نیاز به جراحی های زیبایی دیگر مثل لابیاپلاستی برای انجام آن با متخصص خود مشورت کنند.

انواع روش جراحی تنگ کردن واژن

همانطور که در بالا اشاره کردیم این جراحی میتواند با ابزار و لوازم مختلف صورت گیرد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  1. جراحی تنگ کردن واژن با لیزر
  2. جراحی تنگ کردن واژن با نخ

شما مجاز به انجام جراحی واژینوپلاستی نیستید!

با وجود تاثیرات مثبت و محسوس این جراحی بر ناحیه واژن برخی بانوان امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. از جمله:

  1. بانوانی که تصمیم به بارداری دارند.
  2. بانوانی که به عفونت واژن مبتلا هستند.
  3. بانوانی که به بیماری های سیستم ایمنی بدن مبتلا هستند.

اقداماتی که قبل از جراحی تنگی واژن باید در نظر داشته باشید

  • برای انجام این جراحی بانوان نیازمند انجام اقدامات پیچیده ای نیستند. تنها اقدامی که باید صورت گیرد مراجعه به بهترین متخصص زنان خواهد بود. دکتر دیانا حسینی مسترکورس جراحی زیبایی زنان از آمریکا با آخرین متدهای روز جهت انجام لیزر تنگی واژن و جوانسازی واژن با لیزر در خدمت شما بانوان گرامی در مشهد هستند.
  • در جلسه ابتدایی که قبل از جراحی تشکیل میشود دکتر دیانا حسینی برخی توصیه های لازم مانند عدم استعمال دخانیات و عدم مصرف دارو هایی نظیر آسپرین را به شما گوشزد خواهند کرد.
  • اگر در این جلسه دکتر دیانا حسینی با معاینه ناحیه تناسلی متوجه وجود عفونت شوند، ابتدا درمان آن را در اولویت قرار می دهند تا هنگام جراحی شما به عفونت های دیگر مبتلا نشوید.

توصیه های لازم بعد از جراحی واژینوپلاستی

تمامی جراحی های ناحیه تناسلی باید تحت نظر بهترین جراح زیبایی زنان صورت گیرد.

اگر بانوان به دلایلی نظیر هزینه پایین برخی متخصصین و یا عدم تحقیق درباره تخصص و مهارت پزشک برای این جراحی اقدام کنند، احتمال اینکه به عوارض عدیده ای مبتلا شوند بالا خواهد بود.

به طور کلی این جراحی با مقداری ورم و خونریزی همراه است. اگر میزان این دو عارضه غیر طبیعی باشد بانوان باید به سرعت به پزشک خود مراجعه کنند.

هزینه جراحی تنگ کردن واژن

این دست از جراحی ها به دلیل توجیه غیر درمانی مشمول استفاده از بیمه های خدمات درمانی نخواهند بود. بنابراین هزینه آن به عهده خود بیمار است. اما بیان عدد و رقمی مشخص برای جراحی های زیبایی زنان قدری مشکل است، چراکه این جراحی ها با توجه به متخصصی که آن را انجام میدهد، میزان آسیب به دستگاه تناسلی و هزینه های دارویی قبل و بعد از جراحی متفاوت خواهد بود.

توصیه پایانی درباره لیزر تنگ کننده واژن در مشهد

همانطور که در خلال این نوشتار بیان شد آنچه در انجام این جراحی بسیار حائز اهمیت است میزان مهارت جراح است. اگر وی دارای تجربه کافی در این زمینه نباشد نه تنها نمیتواند رضایمندی شما را موجب شود، بلکه با سهل انگاری احتمال بروز عوارض را افزایش خواهد داد.

لذا تلاش کنید قبل از اقدام به این جراحی تحقیقات کامل را در خصوص متخصص زنان خود به عمل آورید. دکتر دیانا حسینی مسترکورس جراحی زیبایی زنان از آمریکا با آخرین متدهای روز جهت انجام لیزر تنگ کننده واژن در مشهد در خدمت شما بانوان گرامی هستند.

هزينه تنگ کردن واژن با ليزر ( هزینه لیزر تنگی واژن ) ؟

میزان هزينه تنگ کردن واژن با ليزر با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز و مهارت جراح میتواند متغیر باشد. همچنین این موضوع به نوع پاسخدهی شما به درمان تنگ کردن واژن با لیزر نیز بستگی دارد. که میتواند تعداد جلسات را تحت تاثیر قرار دهد .

همواره میتوانید جهت کسب اطلاع از قیمت تنگ كردن واژن با ليزر در مشهد ( قیمت لیزر تنگ کننده ناحیه تناسلی در مشهد ) همه روزه غیر از ایام تعطیل و پنجشنبه ها از ساعت 15 تا 20 با شماره 05138464544 تماس حاصل نمایید .

همچنین میتوانید با ورود به  پیج اینستاگرام اختصاصی دکتر دیانا حسینی به آدرس https://www.instagram.com/dr.diana_hoseini/ از طریق دایرکت در خصوص قیمت لیزر سفید کننده ناحیه تناسلی در مشهد طرح سوال بفرمایید .

همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما در این زمینه یا سایر زمینه ها خواهند بود.

76 / 100

فهرست محتوا

1 در مورد “بهترین لیزر تنگ کننده واژن در مشهد”

  1. بازتاب: لیزر رفع تیرگی و جوانسازی واژن و بیکینی در مشهد - دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص زگیل تناسلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *